duminică, 25 septembrie 2011

Vânător şi vânat deopotrivă


Vânător şi vânat deopotrivă
                                    Anamaria-Cristina Tudorache

Timpul. Cel mai mare duşman al existenţei mele,
Mecanism cu precizie dubioasă, îndoielnică şi regulă proprie,
Darnic şi lacom, constructiv şi distructiv, dual.
Mă transformă în vânător şi vânat deopotrivă,
Mă forţează să pendulez între două lumi cel puţin;
O lume a lui " trăieşte " şi alta a lui " există " ,
Imposibil de îmbinat perfect, precis, complet.
Între cele două lumi poti alege liantul de fum, de vid
Sau iluzie, oricum se vor risipi intr-o clipă, în timp.
Te refuz, dragă Timp şi îndrăznesc a îţi declara război
Cu propriile tale arme de mult depăşite, învechite.
Nu ai fost în stare să îmi calculezi eternitatea.
Te voi ucide şi îmi voi creea propriul mecanism de masură
Pentru momentele în care liniştea asurzitoare mă copleşeşte
Şi îmi permite să fiu, să trăiesc, să exist deopotrivă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu