duminică, 25 septembrie 2011

Iarba va creşte


Iarba va creşte
                      Anamaria-Cristina Tudorache

Mi-ai sfâşiat trupul în bucăţi
Şi toate zac în iarbă împraştiate,
Mi-ai frânt inima şi n-ai putut pleca din ea,
Mi-ai disecat creierii până la ultimii neuroni
Dar patru s-au salvat şi încă te judecă.
Ai crezut că mi-ai distrus şi sufletul
Dar el te îmbrăţişează pretutindeni
Separat de trupul în bucăţi,
Ochii îmi privesc acum la trei sute şaizeci
Şi îmi e mai bine aşa;
Acum te vad şi când îmi întorci spatele.
Credeam până azi că te port doar în suflet
Şi tot azi te vad sclipind pe sângele din iarbă.
Uneşte-mă la loc ca pe un puzzle
Şi coase-mă, fă-mi răni
Şi lasă-mă să zac sub ochii tăi.
Ştiu că nu voi mai respira niciodată
Dar am să simt cum iarba va creşte prin cusăturile mele.
Iarba va creşte, lasă-mă în iarbă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu