marți, 8 noiembrie 2011

Nu mă ucide !

Nu mă ucide !
               Anamaria-Cristina Tudorache


















Îţi plâng senzaţia de urmă ce ai lăsat-o în lumea mea,
În lipsa de culoare a sângelui meu prea plin de tine.
Prea gol de tine sufletul meu te strigă şi te adună
Într-o ultimă dorinţă imaginată, o primă vorbă bună
Şi o singură amintire netrăită, sădită într-un abis
De unde doar tu o mai poţi trăi în lipsă ascuns.
Eşti doar absent când cu a ta prezenţă ucizi o lume încă nenăscută
Dar trăită de atâtea ori cu ochii închişi prea strâns.
Nu mă ucide cu ultima-ţi suflare atent ascunsă
Şi lasă-mă să-ţi fiu pragul dintre lumi când te vei teme,
N-am să zâmbesc, nici n-am să plâng, nimic voi spune.
Am să mă conturez în prima amintire a ce nu ai fost şi îţi sunt.

                 ...dedicată tatălui meu...

5 comentarii:

  1. ce bine ca asa!... ce frumos cand exista persistand in existanta sa...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Unele existenţe sunt mai grele şi mai dureroase decât lipsurile... şi astfel insist în căutarea frumuseţii în persistenţa existenţelor. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, Doamne , Ana...m-ai facut sa plang...

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi pare rău, Daniela, dar mă bucur totuşi că am transmis... Pup să treacă ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi mie Ana..
    Am simţit şi eu...


    Apropo..
    te aştept la o Boeuf azi, de ziua noastră.
    Să vezi cum mi-a ieşit.

    :)

    RăspundețiȘtergere