duminică, 9 octombrie 2011

În ritmul tău


În ritmul tău
              Anamaria-Cristina Tudorache

Îmbraţişează-mi sufletul cu braţele sufletului tău
Să nu simt răceală dintre noi ce alţii o văd,
Spune-mi cuvintele ce mi le-ai spus mereu
Când ne ascundeam de lume în copacii goi,
Rămâi aşa şi lasă ploaia rece să danseze în noi,
Îţi aduci aminte melodia asta, frigul ăsta ?
Simt că le-am trăit de atatea ori... de atâtea ori
Şi le-aş putea trăi la nesfârşit în ritmul tău,
În al meu ritm mereu mă împiedic şi mă aduni
Călcând adesea greşit în pasul tău prin pasul meu
Şi aşa învăţ şi-aşa iubesc şi-aşa mă nasc şi mor
Iubind şi ploaia rece ce-mi cântă cald sufletul tău.

Un comentariu:

  1. În al meu ritm mereu mă împiedic şi mă aduni
    Călcând adesea greşit în pasul tău prin pasul meu
    Şi aşa învăţ şi-aşa iubesc şi-aşa mă nasc şi mor
    Iubind şi ploaia rece ce-mi cântă cald sufletul tău.

    Sublim. Touching. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere